معرفی بازی هانا در لیست استارتاپ‌ های سایت اکوموتیو

بازی هانا در اکوموتیو

معرفی بازی هانا در لیست استارتاپ‌ های حوزه بازی سایت اکوموتیو

اکوموتیو رسانه‌‌ ای تخصصی است که می‌ کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تأمین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند. اکوموتیو در صفحه خود به معرفی بازی هانا پرداخته است

بازی هانا در اکوموتیو

کودکان نیاز به سرگرمی دارند و در شرایط امروز نیازمند توجه بیش‌ تری در زمینه رشد شناختی و اجتماعی هستند. به همین سبب کاربرد تکنولوژی‌ برای اثر بخشی و یادگیری هرچه بیش‌ تر کودکان مورد توجه قرار گرفته است و سبب توسعه ابزارهای متنوع و متعددی شده است. بازی‌ های موبایلی یکی از این ابزارها هستند که بیشتر به عنوان سرگرمی به آن‌ ها نگاه می‌ شود و میلیون‌ ها کودک به آن‌ ها علاقه‌ مند هستند و زمان قابل توجهی را صرف آن‌ ها می‌ کنند.

هدف هانا کمک به والدین برای شناخت هرچه بیش‌ تر کودکان است. امروزه والدین به اهمیت دانش روانشناسی بیش از پیش پِی برده‌ اند. شناسایی نقاط ضعف و قوت در سال‌ های اولیه، راه سلامت روان را نسبت به قبل روشن‌ تر ساخته و خانواده‌ ها را از دغدغه‌ و نگرانی‌ های احتمالی آینده دور می‌ سازد. در واقع، هانا، یک بازی روانشناختی برای کودکان سه تا نه سال می‌ باشد که خصیصه سرمایه‌ گذاری دارد. یک سرمایه‌ گذاری سلامت روان برای کودکان. به‌ این‌ طریق که با شناخت حداکثری او بدانیم چه برنامه‌ و طرح‌ ریزی‌  مفید است. هانا، می‌ تواند آمادگی کودک را برای تحصیل در مدرسه و دوران دبستان هموار سازد و کودکِ حالا دانش‌ آموز را با ظرفیت‌ های بالا‌تر و بیش‌ تر پشت نیمکت بنشاند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید