نقد و بررسی بازی هانا در سایت بازیاتو

بازی هانا در بازیاتو

بازی هانا یک بازی مخصوص کودکان است و برای رنج سنی 3 تا 8 سال توصیه شده است. این بازی با رعایت تمام نکات علمی و روانشناسی برای کودکان طراحی شده و جزو برترین عناوین حوزه کودک است. در هانا کودک شما می‌ تواند بازی کند و همراه با آن مفاهیم زیادی را یاد بگیرد. از آنجایی که هانا با مطالعه و مشاوره متخصصین حوزه کودک طراحی شده می‌ توانید بدون نگرانی بازی را در اختیار کودک خود قرار دهید.

بازیاتو سایتی است که به تحلیل و بررسی بازی‌ های موبایلی از زوایای مختلف می پردازد و تجربه را با کاربران خود به اشتراک می‌ گذارد. بازیاتو بهترین بازی‌ های موبایلی را معرفی کرده و با به چالش کشیدن آن‌ ها به بیشتر دیده شدن این بازی‌ ها کمک می کند. همچنین با آموزش‌ های عمومی و مقدماتی بازی سازی سعی کرده‌ است، راه درست و اصولی را به علاقه‌ مندان نشان دهد. بازیاتو در سایت خود به نقد وبررسی بازی هانا پرداخته که به قسمتی از آن اشاره می نماییم:

ارائه گزارش تحلیلی هانا به والدین و امکان برقراری ارتباط با مشاوران مرکز سرو هانا از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به حساب می‌ آید و نشان می‌ دهد که والدین با یک مجموعه کامل جهت تقویت توانایی فرزندانشان رو به رو هستند. از نکات جالب در مورد اپلیکشن بازی هانا، کراس پلتفرم بودن آن است که در کمتر بازی ایرانی چنین امکانی را دیده‌ ایم. بازی برای انواع سیستم عامل‌ ها و دستگاه‌ های مختلف قابل اجراست و شما علاوه بر گوشی‌ های هوشمند اندروید و IOS می‌ توانید هانا را روی کامپیوتر هم اجرا کنید. هانا حتی نسخه لینوکسی هم دارد که در بین بازی‌ ها و برنامه‌ های ایرانی امکانی خاص به حساب می‌ آید.

هانا یکی از برترین عناوین حوزه کودک است و بی شک می‌ توان این عنوان را جزو ده بازی برتر آموزشی مخصوص کودکان دانست. پیشنهاد می‌ کنیم اگر برای کودک خود دنبال یک بازی مناسب و تماما رایگان هستید به هیچ وجه هانا را از دست ندهید.

بیشتر بدانیم:

نقش بازی‌های شناختی کامپیوتری در بهبود عملکرد مغز و مهارت شناختی کودکان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید